پرش لینک ها

اجلاس ملی مدیران کارآفرین

اجلاس ملی مدیران کار آفرین و ارزش آفرین

اجلاس ملی مدیران کارآفرین و ارزش‌آفرین، یکی از رویدادهای برجسته در حوزه کارآفرینی و مدیریت کسب‌وکار در ایران است که به‌صورت سالانه با هدف شناسایی، معرفی و تقدیر از مدیران برتر و نوآور کشور برگزار می‌گردد. این اجلاس با حضور کارآفرینان، مدیران، اساتید دانشگاه، و صاحب‌نظران اقتصادی و صنعتی، بستری فراهم می‌آورد تا ایده‌های نوآورانه و تجارب موفق درحوزه کارآفرینی به اشتراک گذاشته شود.

مهمترین محورهای اجلاس ملی کار آفرین و ارزش آفرین

از مهم‌ترین محورهای اجلاس مدیران کارآفرین می‌توان به توسعه اقتصادی پایدار، استفاده بهینه از منابع انسانی، روش‌های نوین مدیریت کسب‌وکار در بهبود بهره‌وری اشاره کرد. همچنین این رویداد به بررسی چالش‌های پیش روی کارآفرینان و راهکارهای رفع آن‌ها می‌پردازد. برگزاری کارگاه‌های آموزشی، پنل‌های تخصصی و شبکه‌سازی میان شرکت‌کنندگان از دیگر بخش‌های کلیدی این اجلاس است.

تقدیر از مدیران کارآفرین

در پایان این اجلاس، مدیرانی که با عملکرد برجسته خود در زمینه‌های ایجاد اشتغال، توسعه نوآوری، و مدیریت کارآمد، دستاوردهای قابل‌توجهی داشته‌اند با حضور ارکان و مسئولین دولت وقت، با اعطای لوح تقدیر و جوایز ویژه مورد تجلیل قرار می‌گیرند. این گردهمایی ملی به ارتقای فرهنگ کارآفرینی، ارزش آفرینی و رشد اقتصاد کشور کمک شایانی می‌کند.

 

اجلاس ملی مدیران کارآفرین

 

معرفی حوزه کاری مجموعه آجرباشی

از ابتدای خلقت بشر به دنبال ساختن سر پناهی ایمن و مقاوم در برابر حوادث و رویداد‌های طبیعی بوده است. شاید به مرور زمان و بنابر تجربه، بشر به کشف ماده‌ای سخت‌تر از خشت در کنار کوره‌های غذا در مطبخ دست یافت. آجر یا آگور واژه‌ایی یونانی است که قوانین و مقرارت را روی آن نوشته و آن را در کوره قرار می‌دادند تا پخته شود و احکام پایدار گردند و دستخوش تغییر قرار نگیرند.
ایرانیان باستان نیز از آجر در بناهای خود استفاده می‌کردند. برای مثال آرامگاه شاه اسماعیل سامانی در گنبد کاووس، کف دالان مسجد جامع اصفهان یا طاق کسری در بیستون مواردی از استفاده ایرانیان از آجر است.

ساده‌ترین تعریفی که از آجر وجود دارد این است که آجر سنگی است مصنوعی كه از پختن خاك رس با استخوان بندی اصلی سنگ بدست می‌آید.

ساخت آجر هم مانند هر سازه دیگر دارای عملیات ساخت است که به شرح زیر است:

1 .کندن و استخراج مواد خام
2. آماده سازی مواد اولیه و پختن آن‌ها
3. قالب گیری
4. تخلیه و انبار کردن محصول

آجر‌ها انواع مختلفی دارند که معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

1. آجرهای رسی:
الف) آجرهای معمولی
ب) آجرهای نما
ج) آجرهای صنعتی
2. آجرهای نسوز
3. آجر ماسه ـ آهك
4. آجرهای بتنی
5. آجرهای مخصوص

بنابر آخرین استاندارد ایران در مورد آجرهای رسی، آجرها به دو گروه دستی و ماشینی تقسیم بندی می‌شوند. میزان جذب آب مطابق استاندارد ایران در آجرهای دستی حداکثر 20% در آجرهای ماشینی 16% و حداقل برای هر دو نوع آجر 8% تعیین شده است.

استفاده از آجر و سنگ در نماسازی

امروزه استفاده از آجر در نماسازی بسیار گسترش یافته است تولید آجر با ابعاد مختلف و رنگ‌های متنوع و داشتن جلوه زیبا سبب استفاده روزافزون از نماهای آجری در مواردی مانند ساختمان سازی و … شده است.
استفاده از سنگ نیز جلوه خاصی به نما ساختمان‌ها می‌دهد. و همچنین مقاومت خوبی دارد.
مجوعه آجر باشی با سابقه بلند مدت و درخشان در زمینه آجر و سنگ فعالیت می‌کنند. این مجموعه با یکی از به روز‌ترین متدهای حال حاضر فعالیت کرده و انواع مختلفی از آجر و سنگ را با کیفیت بالا تولید می‌کنند.
همان طور که می‌دانید تنوع و کیفیت دو اصل مهم و قابل توجه برای هر خریداری است. مجموعه آجر باشی به مدیریت جناب آقای مهندس سجاد شهبازی یکی از سه مجموعه برتر ایران در زمینه تولید انواع آجر و همچنین سنگ با کیفیت وتنوع فوق العاده هستند.

در ادامه می‌توانید ویدئو‌های ایشان در اجلاس ملی مدیران کار آفرین و ارزش آفرین را تماشا کنید.

 

 

همچنین به دلیل سابقه طولانی و کیفیت همیشه خوب محصولات از ایشان در رادیو ستاپ دعوت به مصاحبه شده است. در ادامه ویدئو مصاحبه جناب آقای سجاد شهبازی با رادیو ستاپ نیز در دسترس شما عزیزان است.

امید است این مقاله به شما در خرید و تجربه بهتر از آجر و سنگ کمک کند.

ارسال دیدگاه

کاوش
کشیدن